måndag 20. oktober 2008

Ja, Heivind.. Det er heilt rett...

Du må nesten koma på besøk, eller gje meg ei reiseruta ein gong eg har litt tid.
Uansett, de andre kan byrje å lese her, i natt vert ei bedriten natt. Ikkje minst fordi særemne skal leveras i måro. Hovudsakleg fordi eg har snudd for mykje på meg dei siste døgna. Eg er sjølvsagt trøytt, ikkje noko nytt, eg legg meg for seint, ikkje noko nytt, får ikkje sova, ikkje noko nytt, kombinert med særemne, kan verte lite spennande... håpe eg huske å levera!
Freud va ein gong i Amerika, då sakna han kåno si. Han beklaga seg til kameraten sin og sa at han ikkje hadde tenkt på anma enn prostituerte sio han kom til Amerika. Gjer noko med det då, vart svaret. Men eg er jo ein gift mann. Og eg som trudde filosofar var sprø!

3 kommentarer:

meg sa...

Eg tykkjer alltid det er morosamt å lesa om folk som sit på verdsvevsloggen sin og skriv lange innlegg om at dei har so dårleg tid fordi dei har oppgåve å skriva eller prøve å lesa til eller slikt.

Sjølv sit eg her og kommenterar eit slikt innlegg og ventar på inspirasjon. Heia kreativ skriving.

Jon sa...

Ole Malvin er digg. Vet ikke helt hvor det kom fra.

Anonym sa...

Enig Jon:)
Saknar gromguttane:)