laurdag 4. oktober 2008

Annsjå rom og situasjon...

Eg ligg i senga mi, eg får ikkje sove av di eg gler meg so hinsides til å koma tilbake til haugen. Eg er ikkje den same som eg var fyrste gong eg skulle dit, kanskje difor eg gler meg mykje meir no enn før. Eg forsår no kva effekt søvnmangel har på meg, iallfall noko av det søvnmangel er skuld i. Eg ligg likevel her, midt på natta, utan å sove. Eg høyrer på nattynskjet. Det er eg ikkje flau over, kvi skal det kunne gjere meg flau. Ikkje vert eg flau når eg høyrer norske menn og kvinner helsa einannan i hus og hytte, heller. Dei takker og minner einannan om kjærleiken dei i mellom. Dei nemner vin, knitring frå peisen. jakt og fiske, born, ekteskap, arbeid. Ja, alt livet kan gjeva oss vert nemnd. Kvi trudde eg at eg kunne verte flau av å nemne slikt som nattynskjet.
Mitt ynskje er å bu i ei koseleg hytte, ikkje ha nokon jobb og det å ha ei kone som eg gjer haugar med romantiske ting saman med. Skulle hatt meg ei kona eg kunne elska av heile mitt hjarta.



"Gled deg over din ungdoms hustru, den elskelige hind, den yndige gasell! Fryd deg alltid ved hennes barm, la hennes kjærlighet stadig beruse deg!" Ordtøka 5. 18-19.

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Det var litt av eit innlegg.. :) Men det eg ville sei er at eg òg høyrer ofte på nattynskje, og eg syns det e eit veldig koseleg radioprogram. Eg vant faktisk eit krus ein gong, det skal du få sjå viss du vil.
:)

b sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jon sa...

Woow. Ha ha ha. Romantiske ting sammen med. Ha ha. Sorry at jeg ler, jeg bare ser det så sykt for meg. Du fortjener kone, min kjære venn.

meg sa...

Skal kona di heite Ann?

anvnixt

Eivihnd sa...

nice. Nattønske e vel bra?

long time, no seen, Olje Malvin...

eivihnd