måndag 4. august 2008

Jau eg ska snart oppdatera...

.......

Éin dread, masse skokrem, og buster og floker som har kome og gått, er nok det viktigaste som har skjedd sio sist. Skokrem e ein fin ting syns eg, skoen vert vasstett, dreadden vil forhåpentlivis bli vasstett og hendene mine vert vasstette. Det siste er ganske facsinerande, eller er det omvendt, fascinerande... vanskeli ord da der! Dreads e egentli fint da òg. Til dømes, håret trenger ikkje lika mykje stell, ergo ein spare pengar på å ikkje bruke shampoo. Håret er vått i lengre tid. Og til slutt, da ser jo aldeles ikkje fint ut.



...



Ja, velkommen tilbake til tankane mine... Da ska jo ikkje alltid sjå so fantastisk fint ut. Men no gjer håret mitt da att. Noko det kunne gjort om dreads-prosjektet var meir gjennomtenkt og gjennomført óg.

5 kommentarer:

b sa...

(Fascinerande)
Ska sei det har skjedd mye viktig i livet ditt siden sist!
Men altså... Va ikkje hendene dine vanntette før du tok skokrem på? Gud imprignerte meg før fødselen, skjønne du, men kanskje han glømte deg?

Ole Malvin sa...

jo, dei va vel da.. men med skokrem vart dei enno meir vasstette, vatne låg utanpå som dråpar.

Jon sa...

Ole Malvin. You is good.

Ingrid sa...

har du bilde av fenomenet? (altså ikkje dei vasstette hendene men dreadsen!)

Ingeborg sa...

Takktakk :) Kjekt å ver 3.klassing? :D